Меню сайту
|
Екологія: Навчально-методичний посібник до практичних занять Шаравара В.В. Екологія: Навчально-методичний посібник до практичних занять / В.В. Шаравара, І.В. Федорчук, О.І. Любинський. – Кам’янець-Подільський: ТОВ “Друкарня “Рута”, 2016 – 104 с. Навчально-методичний посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Екологія” для підготовки студентів вищих навчальних закладів в галузі природничих наук. Він містить розроблені практичні заняття, зміст яких адаптований до вмінь і навичок, які мають бути сформовані по завершенні вивчення курсу “Екологія”. У кожному занятті наведені його мета, теоретичні питання і практичні завдання, які містять тестові питання, графічні і розрахункові завдання, перелік питань для самостійної перевірки студентами рівня засвоєних знань, а також тематику рефератів для виконання індивідуального навчально-дослідного завдання. На допомогу студенту у вивченні навчального курсу “Екологія” в посібнику представлені критерії оцінювання якості виконання завдань практичних занять, методичні вказівки до виконання завдань модульних контрольних робіт, самостійної та індивідуальної роботи, наведені корисні інтернет-ресурси, які допоможуть у підготовці і засвоєнні навчального матеріалу дисципліни. Окремим розділом посібника є перелік орієнтовних питань, які виносяться на іспит з дисципліни “Екологія”. Адресований студентам, викладачам вищих навчальних закладів, вчителям та учням загальноосвітніх шкіл, керівникам наукових гуртків екологічного спрямування. З метою придбання книги звертайтесь за тел. 067-42-87-847 ЗМІСТ Практичне заняття №1 ЕКОЛОГІЯ ЯК НАУКА. ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ ЕКОЛОГІЇ 8 Практичне заняття №4 БІОЦЕНОЗИ: СИСТЕМАТИКА, СТРУКТУРА, ДИНАМІКА 33 Практичне заняття №7 ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ АТМОСФЕРИ І ГІДРОСФЕРИ 56 Практичне заняття №8 ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЛІТОСФЕРИ. ОХОРОНА НАДР. ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ 64 Практичне заняття №9 ДІЯЛЬНІСТЬ ПРИРОДООХОРОННИХ УСТАНОВ. ОХОРОНА БІОРІЗНОМАНІТТЯ 74 КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ 90 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ МОДУЛЬНИХ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ 92 МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 93 РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ (ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ) 94 |
Календар
|